FlyOrDie GyIK
Nem indul a játék. Mit tegyek?
- Nézd át a böngésződ beállításait
- Játszhatok okostelefonon/iphone-on/ipad-en/tableten/androidon?
A játékok egy része játszható mobil eszközökön.
Nyisd meg az eszközön az m.flyordie.com oldalt, ott láthatod mely játékokkal tudsz játszani.
- Hibaüzenet: "Nincs kapcsolat a szerverrel."
Valószinüleg a tűzfalad akadályoz meg a kapcsolódásban.
Engedélyezd a 4989-es portot vagy játssz gyakorló módban!
-
Mindent kipróbáltam, de mégsem megy
Jelezd itt a problémát
Regisztráció
- Ingyenes-e a regisztráció?
IGEN! Minden játékunk ingyenesen játszható, a fizetés opcionális, és extra kényelmi szolgáltatások járnak érte.
- Milyen jelszót válasszak?
Ha a regisztált nevedet a későbbiekben biztonságban szeretnéd tudni, olvasd el tippjeinket, mit tehetsz ezért.
- Nem kaptam aktivációs kódot
Lehet, hogy rossz e-mail címet adtál meg, vagy még úton van a levél. Egyes ingyenes e-mail szolgáltatóknál akár fél napba is telhet,
mire megérkezik regisztrációs levelünk. Ha tele van a postaládád, akkor értelemszerűen nem tudjuk a levelet elküldeni. Az is lehet, hogy a levelező rendszered a "spam" mappába helyezte.
- Hogyan lehet a regisztrációt törölni?
A regisztrált nicket "törölni" nem lehet, csak érvényteleníteni, mégpedig a regisztrációs vagy jelszóemlékeztető emailben található "érvénytelenítő" linken keresztül.
Ebben az esetben a nevet többé használni nem lehet, és az email címmel sem lehet több nevet regisztrálni.
Ennek legfőképpen akkor van értelme, ha valaki másnak a címét használta fel jogtalanul.
Másik email címmel azonban továbbra is lehet regisztrálni.
Előfizetés
- Miért kell előfizetni?
Előfizetni nem kötelező, minden játék továbbra is INGYEN játszható. Az előfizetésért cserébe extra szolgáltatásokat nyújtunk.
- Hogyan tudok előfizetni?
Legegyszerűbben egy arra alkalmas bankkártyával, vagy SMS-ben. Elfogadunk még csekkes vagy átutalásos fizetést is, de ebben az esetben várni kell, míg a befizetés megérkezik.
További információ a bejelentkezési oldal "Előfizetés" gombjára kattintva található.
- Mennyi ideig kell várni csekk vagy átutalás esetén?
Általában 4-5 nap alatt megérkezik, és aktiváljuk is az előfizetést. Néha előfordulhat ennél hosszabb idő, elsősorban postai befizetés esetén. Ha 2 hét alatt nem történik semmi, akkor az ügyfélszolgálatnál várjuk a jelentkezést, lehetőleg valami bizonylattal alátámasztva a befizetés tényét.
Egyéb problémák
- Mi a teendő ha valaki nem odaillő módon viselkedik?
Javasoljuk a "némító" gomb használatát, valamint a moderátorok felé jelezni az esetet.
Ezt az adott játékos info lapján a jobb felső sarokban található ☰ menüben található "Jelentem!" linken tehetjük meg.
- Mi szerint változnak a pontok?
Eszerint.
- Gyakran megszakad a kapcsolat
Olvasd el tippjeinket, hogyan lehet ezeket kiküszöbölni.
- Nem kapok választ az üzeneteimre
Ha a megadott módon küldted el, akkor valószinüleg megkaptuk és elolvastuk. Ha nem kaptál választ, annak több oka is lehet, ezek közül a legkézenfekvőbbek:
- Nem a megadott módon próbáltad meg felvenni a kapcsolatot. Próbáld meg itt!
- Az űrlapon rosszul adtad meg az email címedet, ezért válaszunk nem ért vissza hozzád.
- Senki nem tudja a választ.
- Ha hibát jeleztél, akkor valószinüleg már többször megkaptuk előtte, és dolgozunk rajta...
- Nem kaptunk elég információt ahhoz, hogy értékelhető választ tudjunk adni.
- A válasz megtalálható valahol ezen az oldalon.
- A spam szűrőd nem engedte át a levelünket.
- Az üzenet érthetetlen volt.